Grafično oblikovanje

Kreativno grafično oblikovanje

G

rafično oblikovanje pomeni likovno ustvarjanje vidnih sporočil. Vizualno sporočilo ali vizualna komunikacija nagovarja določeno skupino ljudi in ji nekaj sporoča. Pri tem se vsebina sporočila, oblikovana v tekstu, likovno povezuje s slikovnim sporočilom. Likovna podoba tipografskih črk in slikovni material morajo predstavljati likovno in vsebinsko enotno sporočilo. Vizualna komunikacija je oblikovana z namenom, da jo bo videlo več ljudi. Oblikovalci pa se osredotočamo na komunikacijo in ustvarjanje sporočil, ki vplivajo na ljudi ali jim posredujejo informacije.

Ustvarjanje prepoznavne identitete

V

izualna sporočila delujejo bolj enotno in učinkovito, če jih povezuje skupna identiteta. Gradnike uspešno zasnovane identitete (logotip, oglaševalske kampanje, pisemske komplete in letna poročila) povezujejo skupni oblikovni element, ki omogočajo, da jih prepoznamo kot del celostne grafične podobe. Celostna grafična podoba je vizualna podoba nekega podjetja, organizacije. V celostno grafično podobo spada vse od logotipa, barve, pisave, vizitke, do spletnega mesta in promocijskega materiala. Pomembno je, da je vizualna podoba oblikovno dovršena, enotna ter ustrezno usmerjena. S pomočjo take podobe podjetje sporoča javnosti svojo identiteto, lastnosti, vrednote in stil, s čimer si zagotovi tudi večjo prepoznavnost in ugled.

Oblikujem:

Portfolio znan tudi kot predstavitvena mapa. V portfolio predstavljam svoje oblikovalske rešitve, ki sem jih oblikovala in so se realizirale.

KF prevajanje in inštrukcije, Karmen Florjanič

Lavish, lepotni studio

Alinea tisk

Špela Zorli, dizajnerka

ZZ Sok

Hotel Botra

Optika Alfa Plus

Čuček čebelarstvo

Društvo Forum Ormož

Montaža Plus

Gimnazija Ormož

Mozaik Generacij

Korant Slovenija

Kmetija Pignar

Socialna gerantologija